אם לדעתך והרגשתך הדייט היה מוצלח כדאי שתשאל את עצמך מדוע הוא לא נגמר בנשיקה. יכולות להיות לזה מספר סיבות:
1. הבחורה לא הרגישה מספיק קרובה כדי להתנשק איתך
2. אתה לא יזמת מספיק על מנת לנשק אותה כי לא רצית לקחת סיכון.
בכל מקרה הייתי מציע לך להתקשר אליה ולנסות לקבוע דייט נוסף כדי לראות איך זה מתפתח.

רוב הבחורות לא יקפצו על האפשרות לסקס בדייט הראשון (אלא אם כן יש לך מזל…). אז איך לגרום להן לשכב איתך בדייט הראשון?

אחד מהדרכים להגיע לסקס יתבצע בעזרת יצירת מתח מיני. ישנו פתגם האומר כי אין בחורות שלא שוכבות אלא גברים שלא יודעים לגרום לסקס להגיע וגם לא למגע פיזי, נשיקה או נשיקה צרפתית בפגישה הראשונה.

בכדי להגיע לשלב המיני מומלץ לבחון את השטח באמצעות רמיזות מיניות בשיחה, אמרו להן במפורש שאתם לא מוכנים למגע פיזי וצרו מתח מיני בעזרת שפת הגוף על ידי התקרבות, דיבור קרוב פניה של הדייט שלכם כאילו אתם הולכים לנשק אותה (אבל אל תעשו זאת) וכדומה.

ככל שתגרמו למתח מיני רב ובדיקה של ניסוי וטעיה תוכלו מצד אחד להבין יותר טוב מה הצד השני רוצה מבחינה פיזיולוגית גופנית ומאידך בעזרת טיזריות קרירה ואמרה של "לא רוצים לשכב" ככה גדלים הסיכויים שהיא תרצה לעשות איתכם סקס בפגישה הראשונה!

השיחה הראשונה שלכם בטלפון אחרי המעבר מהמסנג'ר צריכה להימשך בין 10- 15 דקות. גם אם היא נשמעת לך בחורה מדהימה ואתה מרגיש שי כימיה מטורפת ביניכם חשוב שתשמור על איפוק. שיחה ארוכה מידיי יכולה לגרום לציפיות לא פרופרציונאליות שיתפוצצו במהלך המפגש. בתור התחלה תעשה שיחה קצרה, תראה אם יש כימיה ותחתור למפגש.
1. הבחורה לא הרגישה מספיק קרובה כדי להתנשק איתך
2. אתה לא יזמת מספיק על מנת לנשק אותה כי לא רצית לקחת סיכון.
בכל מקרה הייתי מציע לך להתקשר אליה ולנסות לקבוע דייט נוסף כדי לראות איך זה מתפתח.

מהניסיון שלי התכונה הכי פחות מושכת אצל גבר היא קמצנות. בדייט הראשון אתה משלם על הכל. אם היא מציעה להתחלק אתה יכול להגיד שהיא תשים את הטיפ אבל בשום פנים ואופן אל תתחלק איתה בחשבון. עוד יהיו לכם(אני מקווה) מספיק הזדמנויות להתחלק יחד בחשבון.

ביציאה לפאב או מועדון תמיד תראו כוסיות מסתובבות בחבורות. אז איך להשיג את הכי כוסית מכולן? איך להזמין אותה לכוסית? קודם כל תחכה שהיא תהיה לבד.

אם היא לא לבד, אלא עם אחת החברות שלה תמיד אפשר להמתין מספר שניות אולי אחת מהחברות תלך לשירותים או לנסות לשלוח את החבר שלך שיעסיק קצת את השנייה כדי שתוכל ללכת לדבר עם הכוסית שלך! ברגע שהיא לבד זו כבר לא בעיה. כמה משפטי חיזור יפים, קצת מחמאות והיא כולה שלך…

בעולם האינטרנטי באתרי ההכרויות השונים, תמונות שוות יותר מהכל אך לעיתים מבלבלות אתם רוצים את אותה הכוסית שאתם רואים בתמונה באתר ההיכרות האהום עליכם, אל תסתפקו בתמונה אחת אלא במספר תמונות בעדיפות של מקרוב ומרחוק ככה תוכלו לדעת האם המציאות היא סקסית ותוכלו להשיג את הבחורה הסקסית או את זאת שתבלבל אתכם בתמונה מטושטשת ולא משקפת את המציאות.

הזמן הטוב ביותר להתקשר לבחורה הוא למחרת הדייט בשעות הערב. אני הייתי ממליץ על השעות 18:00-19:00 כשעות התקשרות אידיאלית.

סגירת תפריט