פגישה ראשונה היא סיטואציה מלחיצה מאוד. כל דבר חשוב וקובע, אם זה הלבוש, המיקום של הדייט, איך להתנהג ואיך להיפרד בסוף הערב. כל הגורמים הללו יכולים לקבוע האם הדייט הראשון יהיה מוצלח ויוביל לדייט שני או אפילו למערכת יחסים רומנטית ארוכת טווח או שהדייט ייכשל ומערכת היחסים תיקטע באיבה.

אז מה ללבוש לדייט ראשון, לפגישה החשובה? מובן שנשים תמיד יחפשו משהו צמוד וסקסי ללבוש לפגישה ראשונה, אבל חשוב מאוד דווקא לא ללבוש משהו סקסי או צמוד מידיי, כדי שלא לשדר את המסר הלא נכון או להציג את עצמכן בצורה שלא מתאימה לכן. עדיף ללבוש משהו נוח שמייצג אתכם כראוי, המדגיש את הצדדים היפים בכם ומסתיר את הפגמים.

שאלת המיקום של היכן להיפגש בפגישה ראשונה חשובה אף היא. כדאי לבחור מקום בו תרגישו נוח להיפגש, שלא יהיה צפוף או רועש מידי ובעיקר מקום בו תוכלו ליהנות מהדייט ולא לסבול בו.

ברגע שנפתרו סוגיות הלבוש ומיקום כל השאר תלוי רק בכימיה ביניכם באותו הרגע. אין גבולות מוגדרים של זמן או כללי התנהגות קבועים. מה שמרגיש לכם נוח ומתאים לסיטואציה-לרוב זה מה שכדאי שתעשו. ולגבי הנשיקה הגורלית בסוף הערב? רק אם זה מרגיש לכם נוח וכסיום המפגש המתאים ביותר לערב המושלם!

פגישה ראשונה
סגירת תפריט